четвртак, 8. мај 2014.

UTISCI PO PRVOMAJSKOM PRAZNIJU 2014-PUT BEOGRAD ITALIJA

Na tom putu je bilo toliko informcija, grupa vrhunska, nikako nam se nije skidao osmeh sa lica, vreme nas je malo kocilo , kisa i kisa svaki dan.
Mi smo jurili gledali citali, probali sve specijalitete.
Mozete misliti da sam pre 38 godina radila maturski rad ;LEONARDO DA VINCI i njegova stvaralastva, to mi je bila tema.Ali tada je bilo ne moguce otici i videti. Verujem da bi mi bilo mnogo lakse da uradim rad ali nikada nije kasno , kako svoje zelje sopstvenim radom sebi priustim pa i ovo putovanje , mozete zamisliti kakvo je tek tada zadovoljstvo.
ZAISTA SE TRUDIM SVOIM KLIJENTIMA DOCARATI I DATI RECEPT KAKO DA BUDU SRECNI.
Vrhunac mog rada na sebi je vrhunac rada sa moim klijentima.
Nisam osoba kokja se hvali ali sam osoba prelazilazeci sve svoje poteskoce jaca i sosobnija da radim sa svoim kljientim jer su oni moji IZDANCI.
Kada radim konsultacije poklonim ode srca svoju knjigu;NAS IZDANAK I DNEVNIK ASTROONUMEROLOGA
Na taj nacin zelim da svi vi pronadjete svoj IZDANAK, to je istina o vama samima, suocite se sa islinom, sa stvarnim zivotom , suocite se sa problemom , ne gurajte ga pod tepih.Stavite ga u prvi plan i videcete da cete uspeti, kako sam ja uspela u svom zivotu.
Tu je televizije ,Srbije, Slovenije, i celoga Sveta, stampa, danas je lako napraviti karijeru samo ako se zeli.
Radite na sebi, samostalno , ako ne mumete to , pozovite me, cena moje konsultcija je 3 paklice boljih cigareta, ili nekoliko pica i slatkisa koje pojedete
Zelim vam lake zvezde i miran san Vas ASTYROLOG I NUMEROLOG DACA


Нема коментара:

Постави коментар