уторак, 10. децембар 2013.

NESTO O MENI-ASTROLOG I NUMEROLOG DACA



10.12.2013.Beograd 11.54


                                    NESTO O MENI- DACA ASTROLOG I NUMEROLOG


Daca astrolog I numerolog je rodjena 1954 u mestu gde je vreme stalo a ljudi I mentalitet ostali isti
Rodjena je u radnickoj komunicoj porodici od roditelja koi su poticali , mama iz bogatih a tata iz siromasnih slojeva drustava
Zivotni put je bio trnovit I vrlo bolan.Beba rodjena sa 5.500 kilograma kao najlepsa beba u porodilistu, zastoj u razvoju je nastupio od trece godine zivota.
Neslaganje karaktera DACINIH roditelja je bilo vidno a tek posle smrti najstarijeg brata brak roditelja je otisao narazvod. Samim tim posledice je snosila, kao da u se sva koplja lomila preko nje.
Bol I patnja prlikom svakog rocista DACAINIH Rroditelja  pri razvodu I tako devet godina , DACA je zavrsavala  u bolnici gde joj je zivot visio o koncu.
Sa sedam godina svog zivota  sam bila na institutu za ispitivanje  I ustanovljenaje dijagnoza MLOG RASTA.
Od 7- 14 godine  se vodila borba, da se greske isprave sa  cetrnaestom godinom je ustanovljeno da je gotovo, rast je zaustavljen I da treba ziveti sa tim.
Nikakve povlastice nisam imala kao osoba sa posebnim potrebama pocevsi iz kuce , ulice,skole,fakulteta,radnog mesta pa cak I koa penzionera
Daca je postigla onolio koliko je bila u prilici kako duhovnoj tako I u materijalnoj situaciji
Vecita borba kroz skolovanje , zaposlenje I mirovini.
Mukotrpno je  grcevito munjevitom brzinom je isla kroz zivot, radeci na sebi I svom poboljsanju kvaliteta zivota.
Sve je bilo tako dok nisam pocela da se bavim astrologijom I numerologijom.
Postavila sam sebi cilj da uredim svoj zivot pa tek onda da se bavim astrologijom kako bi pomagala druim ljudima, uspela sam.Dostigavsi visok nivo svesi pocela sam da radim sa ljudima, sa saznanjem da sam spremna jer sam sebi pomogla tako mogu pomoci I drugim ljudima
Karijera je isla uzvodno, moje lice I moje ime DACA ASTROLOG I NUMEROLOG  se pojavljivalo po svim stampanim dnevnim I nedeljnim novinama javnim medijima kako u Srbiji ,Sloveniji ,Bosni I Hercegovini I Dijaspori
Postigla sam I dostigla visok nivo znanja uceci od svetskih I vrlo znanih astrologa .Ucila od profesionalaca koi su obicnim narodnim jezikom prenosili znanje na mene.
Sa dolaskom saturna u lavu 2005 godine pa do dana dananjeg je moja karijera na vrhu, sada ove godine se bira I dodeljuje diploma najboljeg astrologa srbije I dijaspore za 2013 godinu.
Dolaskom saturna u Skorpiji donosim vaznu odluku da svoje znanje prenosim drugim ljudima , osnovala sam ASTROLOSKU SKOLICU, na isti nacin uciti zainteresovane ljude na nacin na koi sam ja ucila , sigurna sam u sebe da cu uspeti, da ace moje ime biti I posle mene.
Napisala sam knjigu u toku mog rada na sebi, koja ce biti kao putokaz drugim ljudima kako oni da pronadju svoj put
Moja putovanja kroz Srbiju, Sloveniju, Bosnu I hercegovinu, Svetsku, Tursku,Grcku, Crnu Goru, Bugarsku, Hrvatsku, Makedoniju,Rumuniju, Madjarsku….. putovanja moj pronalazak sebe I pronalazak pravog puta.
Drzala sam se parole koju sam ponela iz doma cast, postenje I iskrenost treba da budu  prisutni u svakom trenutku.Nijednu mrljicu  u svojoj karijeri nemam zbog koje bi se stidela samo se mogu ponositi na strogost moih roditelja sto su od mene stvrili borca coveka

                                                                                POSVECENO;DACA ASTROLOG I NUMEOLOG

1 коментар: