недеља, 1. децембар 2013.

ZAHVALNOST DACI




10:12h 09.01.2011.godine

ZAHVALNOST

Život je čudna priča. Baca nas iz osećaja potpune sreće u osećaj beznadežne patnje. Pomisliš u momentu teskobe da je ono što se tebi dešava najružnije, najgore, najbolnije... Tada ili uradiš pravu stvar ili opet napraviš neku glupu grešku i vratiš se „tri koraka unazad“.

Zato je ponekad potrebna podrška, ljubazna reč, savet, istina koju drugi bolje sagledaju od nas samih... Kažu: „Istina boli!“ Naravno da je tačno, ali bez nje nema otrežnjenja i podsticaja da staneš ispred ogledala sa spiskom želja za budućnost i spiskom onog što je bilo pogrešno.

Mene je na to podstakla moja prijateljica – astrolog Daca, koju sam pozvala u trenutku potpune dezorijentacije. Želela sam puno toga lepog, a dešavalo mi se samo ružno. Nije to bilo po život pogubno, ali ipak to što mi se dešavalo kosilo se sa mojim patrijarhalnim vaspitanjem, obrazovanjem, sistemom vrednosti, uopšte.

Bila sam sama i tužna, a broj telefona sa zadnje strane novina je stajao ispred mene... Pozvala sam i jedan prijatan glas mi se javio i uputio me, poput najboljeg psihologa i poznavaoca mojih privatnih težnji, šta dalje.

I uspelo je! Dobila sam samopouzdanje i želju da se u ovom svetu promena promenim i sama!

Svaki sledeći put imala sam prijatelja savetnika u rešavanju nekih i važnih i nevažnih problema. Dovoljno je da te neko nakon poziva oslovi sa: „Hej, ljubavi! Baš sam mislila na tebe i...šta se desilo...“.

Šta više reći? Znam:

Daco, hvala!!!


                                                                                                                                    Tetka
C:\Documents and Settings\PC\My Documents\IMAG0133.jpg

1 коментар: