недеља, 1. децембар 2013.

M A L I LJ U D I



06.10.2009.g
09.26.čas.
Beorad           
                                                                      M A L I   LJ U D I    

                                                 
                                                                      


Jednoga Avgustovskog dana davne 1954 rođena je, sa pet kilogarama i  pedeset santimetara dugačka, beba najlepša u porodilištu i medicinskom osobljlu mamaila osmeh na licu.
Već sa godinu i pol, je imala status deteta razvedenih roduitelja baš kada je buila potrebna nega, ljubav i pažnja,roditeljska toplina, tom malenom biću je bila uskraćena.
U trećoj godini života, primećeno je zaostajanje u razvoju.Prilikom detaljne medicinske analize ustanovljan je : PATULASTI RAST.
Medicina je pokušala sve, ali na tome se završilo.U četrnaestoj godini života  je bilo saopšteno da je rast završen.Vest nimalo nije bila laka jer je trebalo živeti sa tom različitošću.
Profesor Docent endokrinolog u razgovoru sa mnom,pomogao mi je da to shvatim u najboljem slučaju kao činjenicu i da živim opušteno sa drugim kapacitetima.
Pokojna mama je  dala sve od sebe, bila i otac i majka i najveći oslonac u u mom životu ali eto, nije doživela da se raduje mojim životnim uspesima i karijeri.

Tako je i bilo, školu šam zavrišila, bavim se aktivno društvenim i privatnim životom, karijera je na zavidnom nivou, dva braka iza sebe, puno obožavaoca ali jedino ne ostvarena po pitanju dece.Šta da se radi tako je od Gospoda predodređeno.
Astrologiju  sam volela čini mi se čeo život ,ali je trebalo da završim jedan životni ciklus da bi se sa tim  počela baviti .
Pitaćete se kako sam počela Astrologiju?
Vrlo jednostavno.
Posle  smrti mog pokojnog oca na koga sam bila ljuta ceo život zašto me je ostavio jer ja nisam bila kriva ni zašta.
Pošto se bavio bio energijom , ali nije razvijao svoje sklonosti, ostao je na nižoj lestvici.
Svoj radni vek i stekao penziju u LIBELA –CELJE –SLOVENIJA, a dočekao starost u Vrnjačkoj Banji gde se njegov život i završio.
Ja sam se počela baviti ASTROLOGIJOM, po povratku  sa parastosa svoga oca, 19.11.2005.g.Od tada pa do dan danas moja karijera ide uzlaznom lestvicom.
U svim nedeljnim časopisima u  Srbiji je moje ime,DACA ASTROLOG I NUMEROLOG ,  se svakodnevno vrti kao i  u stranim tv medijama.A u Sloveniji na ASTRO TV
 Danonoćno posvećana studijama, radila na sebi pišući usput knjigu, na taj način prevazilazila sve svoje zakopane i nerešene stvari koje su bile smeštene negde u dubini malog mozga.
Očistila sebe od negativne energije, oslobodila se raznih strahova i ograničenja koja su bila prisutna.
I kada sam sve to sprovela u delo, dokazala sebi o svojoj sklonosti  da pomognem ljudima ,spoznala  ISTINU, dostigla vrhunac srećeu ljubavi.

Onda sam krenula da pomažem ljudida kao ASTROLOG a Numerologija je bila samo pomoćna karika  za klijente koji nemaju ili ne znaju svoje vreme rođenja .

Preciznost u izlaganju zavisi od  tačnosti vremena rođenja.Ako vreme rođenja je netačno,onda ni moje izlaganje kao ni svakog Astrologa ne može biti tačno.
Zašto sam Vam sve ovo ispričala?
Pre neki dan sam pročitala u dnevnom  ,, ALO” o malim ljudima i njihovoj hrabrosti da se pokažu sa svoim prednostima , sklonostima  pa i svoim poteškoćama.
Ovim putem pozivam sve ,, MALE LJUDE” sa velikim ili malim uspesima da napravimo neko udruženje gde ćemo se skupljati napraviti kljub ili neku organizaciju
Pokazati svetu koliko je život lep pun ljubavi lepote i harmonije samo ako razmišljamo pozitivno.
Pogledajte moj sajt:
Moja karijera pocinje bas od ovog sajta preko koga me je Slovenija pronasla a sa svom radom i dokazivanjem zam se pokazala u najboljem svetlu.
Videćete,šta je to šta ja radim i čime se bavim, pišite mi, svakome od vas ću uraditi natalnu kartu i reći   šta vam prestoi u narednom periodu.
Mozetw me naci i na Slovenackoj ASTROTV i na internet stranici Slovenacke televizije, pogledajte
Evo kako sam prestavljena na ASTRO TELEVIZIJI SLOVENIJE, Pogledajte i sami na internet stranici pomenute TV


DACA
 петак, мај 29, 2009 у 1:07 по подне

Astrologinja Daca je naša gostja iz Beograda.Z astrologijo in numerologijo se ukvarja od leta 2005.
Njeno življenje je bilo bolj trnovo in težko. Najprej je pomagala sebi skozi različne aspekte in tako se je tudi začela ukvarjati z astrologijo. S tem, ko je nesebično pomagala drugim pri reševanju problemov, je na nek način pomagala tudi sebi.

Z vsakodnevnim delom in izobraževanjem na področju astrologije in numerologije je v svoji kratki karieri zelo napredovala. Njeno ime se pojavlja v vseh časopisih bivše Jugoslavije. Njen cilj pa je nesebična pomoč ljudem v težavah.

Astrologija je njena druga ljubezen. Numerologija pa ji pomaga pri analizi aspektov, kadar ljudje ne vedo točne ure rojstva. Ura rojstva je zelo pomemben podatek zaradi natančne razlage natalne karte. V primeru netočnosti, je tudi razlaga lahko temu primerna.

Njeno mnenje je, da je zelo pomemben kontakt, ki ga vzpostavi z klicateljem in pravilnost odgovora na njena zastavljena vprašanja, ker le tako lahko na globjem nivoju pride do pomembnih odgovorov.

DACA



No put do vrha je trnovit i dug, tako da sam se i kod kuce , to jest u Srbiji pokazala kao vrlo vrlo priznat ASTREOLOG I NUMEROLOG DACA ali samo iza scene bez velike pompeznosti i pokazivanja u javnost zeleci da zastitim svoju privatnost, radom sa klijentima, postizuci visoke rezultate, ostvarila sam sea  u    ASTROCENTRU 0900/204-205 kao predvodnik grupe astrologa numerologa sa svoim radom.
Medjutim nije mi ni to dovoljno, gladna dokzivanja MALI LJUDI- mislim na nedostatak visine zelim svoim primerom da dosegnem do vrha svoje slave a moja licnost da zivi i posle mene.         
Da napravimo neki susret naćićemo nekog donatora da nam omogući srestva da se okupimo na jednom mestu.da pokažemo velčinu nas MALIH LJUDI.
Srdačan pozdrav Vš lični astronumerolog DACA
Pogledajte moj sajt:

1 коментар: